Translate

Καλώς ήλθατε...




Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

το μπουκάλι της μαμάς....


Λοιπόν .....
αυτό το κοντούρ το λατρεύω.....
και με ένα τριανταφυλλάκι ντεκουπάζ έγινε τέλειο.....


η μαμά μου το λάτρεψε....ήθελα να κάνω και μερικές άλλες λεπτομέρειες , αλλά δεν ήθελε..... το πήρε και το στόλισε κατευθείαν...... χαλάλι της λοιπόν αφού εκπλήρωσε το ρόλο της ύπαρξής του, το μπουκάλι......
Δε μ´άφησε ούτε φωτογραφία να τραβήξω καλά καλά....δύο και φτάνουν.....είπε .....
έ !!!! δεν πειράζει....εσείς καταλαβαίνετε.....μήπως αν έβγαζα κι άλλες θα τις έβγαζα καλύτερες???? ξέρετε....πάσχω στο θέμα.....
φιλάκια κουκλίτσες μου......και αν θέλετε πέστε μου τη γνώμη σας......


5 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το μπουκαλάκι σου Τζένη μου το κίτρινο τριαντάφυλλο ταιριάζει τέλεια με τις χρυσές λεπτομέρειες!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Τζενη μου με υγεία Το μπουκάλι της μαμάς πολύ όμορφο γι'αυτο και βιάστηκε να το πάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα είναι αυτό που σου κάνουν ένα δώρο και το θες μόνο δικό σου! Αυτό έπαθε η μαμά! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το βάζο- μπουκάλι!! Έγινα μέλος στο blog σου. Γίνε και εσύ στο δικό μου irenesolo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...