Translate

Καλώς ήλθατε...




Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Χαίρομαι που σας άρεσαν...


Καλές μου φίλες , σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας . Χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσαν τόσο. Τώρα θα σας ανεβάσω ένα με χάντρες που τέλειωσα και έπεται ένα με χάντρες που εκρεμεί το σιρίτι γύρω του. Όταν το τελειώσω κι αυτό με το καλό. Τώρα ξέρω θα λέτε καλά μας δουλεύει? Πότε τα τελείωσε? Για να μη σκανδαλιστεί κανείς σας λέω πως τα κοφτά είναι η μεγάλη αδυναμία μου και δουλεύω μόνο το πρωί γιατί τα έφαγα τα ματάκια μου άσπρο στο άσπρο καταλαβαίνετε... Το βράδυ όμως όταν καθόμαστε για καφεδάκι στην τηλεόραση είναι αδύνατον να κάτσω άπραγη. Οπότε κάνω κάτι στο χέρι. Κατά καιρούς ξεκινάω κάτι όπως τώρα για παράδειγμα κάτι κάλτσες  με 5 βελόνες και τα παρατάω για λίγο και συνεχίζω το κέντημα. Έτσι δεν πλήτω ποτέ και τελειώνουν και δουλίτσες ...Τι να κάνω ! Έκοψα και το τσιγάρο! Δεν παίρνω αγχοτικά και ψυχοχαλαρωτικά χάπια ! Δεν έχω και με ποιον να φαγωθώ ! Ετσι ξεσπάω στα χειροτεχνήματα... Τρέλα ε!
Το καθιερωμένο μου ευχαριστώ στη γλυκιά σας παρουσία και τα σχόλιά σας με πολλή αγάπη...
Μαρίνα μου ξέφτισε κλωστές σε ένα πετσετάκι σου για ένα εκατοστό και θα σου πω πως έκανα το συγκεκριμένο που δεν έχει πολλή δουλειά είναι όμως εμφανίσιμο . Όποτε είσαι έτοιμη πες και εγώ θα κάνω μια ανάρτηση μόνο για το αζούρ αυτό και αν σου αρέσει το κάνεις. Υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερες από μένα για να μάθεις , αλλά ό,τι μπορώ να σου πω θα σου το πω ευχαρίστως.
Kate σε ευχαριστώ πολύ είναι πολύτιμη η γνώμη σου για μένα.
Maya σε ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ ευγενικό από μέρους σου, γλυκιά ψυχή!
Χαραυγή μου δεν πήρα το μέιλ σου και πίστεψέ με το περιμένω με αγωνία!
Creative journey  deppy 11 καλά κάνεις και τα παίρνεις τώρα γιατί τώρα μπορείς να τα εκτιμήσεις καλύτερα! Είδες διαχρονικό δώρο η μανούλα?
Para-kelsoscooks να σου πω πως ο Ηρακλής την έχει βρει την νύφη και έχει και 2 παιδάκια και νομίζω πως είναι και πολύ ευτυχισμένος...
Δημιουργία είμαι σίγουρη πως εσύ θα έκανες αριστουργήματα και η γνώμη σου ως έμπειρη καταλαβαίνεις πως έχει άλλη βαρύτητα. Χαίρομαι λοιπόν για το σχόλιό σου όσο τίποτα. Ευχαριστώ. Αλήθεια δεν είναι ηδονή αυτή η τέχνη με τη μηχανή εννοώ! Νομίζω πως όσο ο Θεός μου το επιτρέπει θα κάθομαι και σιγά σιγά θα κεντώ, με κάνει άλλον άνθρωπο!
Φιλία το είδος των έργων που σου αρέσουν προσέχω πως είναι πολύ αρχοντικό. Σου αρέσει λοιπόν και το κοφτό! Είδες λοιπόν που δεν είναι τυχαίο που ανταμώνουμε σ΄ αυτήν την σελίδα άνθρωποι από όλον τον κόσμο και να απολαμβάνουμε ο ένας το δημιούργημα του άλλου! Μαγικό! Και από το πιο μικρό επιτρέπει ο Θεός να παίρνουμε χαρά!




11 σχόλια:

  1. Jenny μου σου ξαναέστειλα το mail πριν από λίγο. Ενημέρωσε με αν το έλαβες!! Φιλιά και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα. Καλύτερη εκτόνωση, δεν θα μπορούσες να βρεις.Κάποτε κένταγα και εγώ, το βράδυ μετά που όλοι πήγαιναν για ύπνο, εγώ καθόμουν και κένταγα για να εκτονωθώ και να ξεκουραστώ. Το πιστεύεις; Αυτή ήταν η ξεκούρασή μου.Τώρα, πονάνε τα χέρια και πιάνω βελόνα μόνο για να ράψω κάτι, όποτε τύχει, ή να στριφώσω καμιά κουρτίνα και αυτό όποτε τύχει.Έχω και εγώ μισοτελειωμένα κεντήματα, που έτσι θα μείνουν. Τυχερή η γυναίκα του Ηρακλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζένη μου τα εργόχειρά σου είναι πανέμορφα καλοδουλεμένα, και φαίνεται ότι έχεις πολύ μεράκι και αγάπη για αυτή την τέχνη!!!!Είσαι χρυσοχέρα!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!Περιμένω να δω και το άλλο εργόχειρο με τις χάντρες πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο που μου απάντησες μέσα στην ανάρτησή σου...!
    Θα κάνω το ξέφτισμα κατά τη διάρκεια των Χριστουγεννιάτικων διακοπών γιατί τώρα πνίγομαι!!! Ελπίζω να μπορείς και εσύ τότε να μας δείξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Jenny μου καλημέρα!! Χαίρομαι που με επισκέφθηκες και ετσι σε εμαθα!! Μου αρέσουν πολύ αυτά που φτιάχνεις!! Κάποτε κένταγα και εγώ αλλά τώρα που μάτια να δω. Εγινα αναγνώστριά σου για να σε παρακολουθώ!! Καλό Σαββατοκύριακο να εχεις και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Τζένη χρυσοχέρα!!!Σ' ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σου και τα τόσο γλυκά λόγια!!Δεν ξεχνώ την υπόσχεση!!Μάλλον όμως μετά τις γιορτές!!Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΖΕΝΗ ΜΟΥ...!!
    ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ...ΤΕΛΟΣ!!!
    ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ...ΜΗΧΑΝΗ...ΚΑΙ ΧΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ...ΤΗΛ...ΤΑ ΧΕΡΑΚΑΙ...ΚΕΝΤΑΝΕ ΕΤΣΙ? ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
    ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ!!!
    ΤΟ ΚΟΦΤΟ ΤΟ ΛΑΤΕΥΡΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ...ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ?...
    ΣΤΡΩΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ...ΣΤΑ ΕΠΙΛΑΚΙΑ ΣΟΥ...ΚΑΙ...ΤΣΟΥΠ...ΒΓΑΛΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΟΥΛΕΣ!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ...ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΣ ΟΜΩΣ Κ ΕΤΣΙ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!!!
    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Χρυσοχέρα!
    Περιμένω να δω τι άλλο υπέροχο έχεις φτιάξει! Και με τρώει η περιέργεια!
    Καλέ κορίτσια, για βοήθηστε με και λίγο την άσχετη με τις ορολογίες, τι είναι αυτά τα αζουρ και κάλτσα με 5 βελόνες; Με έχετε βάλει στη διαδικασία να πιάσω και εγώ βελόνες και κουβάρια! Προς το παρόν ξεσπάω το άγχος μου στο σχεδισμό ... νυχιών! Τόσα χρόνια μέσα στα μολύβια και στα μελάνια, είπα να κάνω και κάτι πιο γλυκό και το έχω ρίξει στο nail art!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και εχω κουραστει παρα πολυ απο το κεντημα στη μηχανη, γιατι ουτε και εγω ξερω ποσα κομματια εχω φτιαξει, το συγκεκριμενο κεντημα το λατρευω και ειναι χαρα μου να βλεπω και αλλες κοπελες που τους ενδιαφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Τζένη!Πολύ όμορφη δουλειά!!!Τέλεια εκτόνωση και πολύ δημιουργική!!!!!Μπράβο!!!!!...με 5 βελόνες??? Εντυπωσιάστηκα!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...