Translate

Καλώς ήλθατε...




Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Χαλαρωτικό μακραμέ...


Σήμερα ήθελα να σας δείξω κάποια βραχιολάκια που έκανα με την τέχνη μακραμέ που είναι άκρως χαλαρωτική και όμορφη....
 Μακραμέ βραχιολάκια με ξύλινες και μόνο χάντρες! Τετράγωνες , στρόγγυλες, χρωματιστές, όμως μόνο ξύλινες  ...

 Εδώ ένα κολιέ πάλι με ξύλινες χάντρες που προσπάθησα να το βγάλω στο όρθιο κρεμασμένο στην κουρτίνα μου αλλά λόγω μεγάλης εμπειρίας στις φωτογραφίες δεν μου βγήκε! χι χι χι ....το ανέβασα για να γελάσετε λιγάκι......χι χι χι ....

Εδώ το κολιέ κάνει κάποιες τσαχπινιές και με κάπως πιο αξιοπρεπή εμφάνιση σε κόκκινο φόντο, προσπαθεί να κλέψει τις εντυπώσεις......Δεν τό΄ χω βρε κορίτσια με τις φωτογραφίες......

8 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφα
    Γεια στα χέρια σου
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Jenny μου εγώ θα σου δείξω το λασέ και εσύ το μακραμέ.Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου και το κολιέ.Αντε ετοιμάσου για μαθήματα μακραμέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ τα μπιζουδάκια σου, σούπερ και η κουρτίνα!!! Τι να κάνω...το μάτι της πλέκτρας που θα έπεφτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου ίσως τη φωτογραφίσω και την ανεβάσω κάποια στιγμή! κι εγώ κάπως έτσι κοιτάζω!! Έτσι είδα και το λασέ της κούκλας παραπάνω!!! γλυκό σταφύλι μας έδειχνε!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα. Το μακραμέ είναι κάτι που θα θελα πολύ να μάθω. Ελπίζω να το καταφέρω κάποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα βραχιολακια γλυκα, αλλα και η κουρτινα υπεροχη, τουλαχιστον απ'οσο μπορω να δω στη φωτογραφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έβαλες καλέ το κολιέ στην κουρτίνα; Του έκλεψε την παράσταση.
    Πάντως είναι πράγματι μια χαλαρωτική απασχόληση και με ένα υπέροχο αποτέλεσμα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...