Translate

Καλώς ήλθατε...




Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Χαθήκαμε?

Φίλες μου....έχω καιρό να κάνω ανάρτηση....όχι γιατί δεν έκανα κάτι αλλά γιατί ....δεν προλάβαινα....
Τα πιο δραστήρια παιδιά της γειτονιάς θα γελάνε το ξέρω , αλλά τι να κάνω βρε κορίτσια δεν προλαβαίνω....Ο γιος μου έπρεπε να πάει  την ημερήσια εκδρομή του και φυσικά να τον συνοδέψει η μαμά του....( τι να έχανα την εκδρομή? τα τυχερά της μαμάς είναι αυτά!) Η κόρη μου γράφει εξετάσεις στο γυμνάσιο....  και μόλις τελειώσει δίνει εξετάσεις για την αντίστοιξη....στο ωδείο.....και αμέσως μετά πρέπει να την ετοιμάσω για την κατασκήνωση.....Ο γλυκός μου σύντροφος και σύζυγος οραματίστηκε ένα περιβολάκι τρέλα που για να το πραγματώσει μ΄ έπιασε εμένα η τρέλα.....
Ο άντρας μου να λέει θα πάμε στο κτήμα το Σ/Κ να δω τα φυτά μου .....η κόρη μου να λέει αδύνατον έχω να διαβάσω και δεν μπορώ να φύγω θέλω το διαδίκτυο ( εκεί δεν έχουμε  internet) ο μικρός μου να λέει θέλω να πάμε να σκαρφαλώσω στη βερικοκιά! Κι εγώ να λέω ( από μέσα μου φυσικά! εγώ θέλω να πάω στον Αγιο Δομίνικο.....) Μέσα σ΄ αυτήν τη παραζάλη λοιπόν η χαρά μου ήταν απερίγραπτη που σας επισκεπτόμουν.....και σχολίαζα σε μερικές από σας όσο προλάβαινα.... Πάνω που άρχισα να τα βάζω σε μια γραμμή τα πράγματα  και πήγα να πάρω μια ανάσα.....ε! ναι! γίνεται τούρτα χωρίς κερασάκι? Σπάει το χέρι της , το δεξί της χέρι  η μαμά μου......αυτό ήταν....Τώρα ας πούμε πως αναπνέουμε πια φυσιολογικά και.....χωρίς μηχανική υποστήριξη.....Πολύ τρέξιμο , πολύ άγχος πολύ ξόδεμα, και ευτυχώς ήρθε η ώρα που θα πάμε οριστικά για καλοκαίρι στο κτήμα και εκεί πολύ θάλασσα, πολύ πουλάκια , πολύ λουλούδια , πολύ ξάπλα.........
Σας δείχνω δύο δαχτυλίδια που έκανα λίγο πριν , το ένα αυτό  στον αναπτήρα είναι το πρώτο που έκανα μ΄ αυτήν την τεχνική αλλά μου άρεσε τόσο που επεκτάθηκε η φαντασία μου σε ....κουμπί , χάντρα και φιογκάκι μωβ.....δείτε και το δεύτερο αν και η φωτογραφία το αδικεί....κι εγώ κακή φωτογράφος.......Το κουμπί είναι διάφανο με ένα ανεπαίστητο γκρι στο κέντρο και μια λακουβίτσα που ευνοεί την ύπαρξη της λευκής χάντρας......




12 σχόλια:

  1. Οι δουλειές της μάνας...χιχιχι!!Τα δακτυλιδάκια είναι πολύ καλόγουστα!Καλή εβδομάδα και καλώς σε βρήκαμε!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Πολύ όμορφα τα δαχτυλιδάκια σου!!!Περαστικά στη μητέρα σου εύχομαι, και καλή επιτυχία στις εξετάσεις της μικρής σου!Καλό καλοκαίρι και να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι οι φωτό τ αδικούν,αλλά φαίνονται τόσο γλυκούλια που δε κρύβονται!
    Οσο για σένα...πεμονήήή!!!τι άλλο θα μπορούσες
    να κάνεις με τόσα μαζεμένα;Σκέψου το "μετά" με το "πολύ" και χαλάρωσε...
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από τόσο τρέξιμο το μόνο που μπορώ να ευχηθώ... είναι καλή ξεκούσαση στο κτημα! (και περαστικά στη μαμά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την!!! Πολύ τρέξιμο, Τζενάκι, ε; Άντε, τώρα που περάσανε τα ζόρια και θα ηρεμήσετε, να το ευχαριστηθείτε το κτήμα σας ξένοιαστοι....
    Καλές διακοπές
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την . Εμείς εδώ. Σε περιμέναμε. Να τελειώσεις τις εξετάσεις , τις εκδρομές , το νοσοκομείο και την....σπορά.
    Όμορφα τα δαχτυλίδια που έφτιαξες. Πάλι καλά που με τόσες ασχολίες προλαβαίνεις και να δημιουργείς.Πολλά φιλιά και περαστικά της μαμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΄Ομορφα πράγματα φτιάχνεις,
    να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες Τζένη μου...απ'ότι γράφεις, αυτό το διάστημα τρέχεις και δεν φτάνεις!! Υπομονή κούκλα μου...εύχομαι περαστικά και ότι καλύτερο από δω και πέρα!! Τα δαχτυλίδια σου είναι πανέμορφα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Τζενούλα μου με τα όμορφα δαχτυλίδια σου! Είμαι σίγουρη ότι απο κοντά είναι ακόμα πιο όμορφα,κι εγω τα ίδια τραβάω με τις φωτογραφίες αλλα τι να κάνουμε? Καλή συνέχεια και μην αγχώνεσαι. Ολα θα γίνουν, εδώ έγινε ο Αντώνης πρωθυπουργός!
    Σε φιλω.
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα! είσαι φοβερή! αυτό λέω κι εγώ ! Και η κουτσή Μαρία!

      Διαγραφή
  10. Και περαστικά στην μαμά σου και να της πεις τωρα που μπορεί να σας έχει στο ενα ποδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς την!!! Τελικά οι μαμάδες σταματάνε να τρέχουν ποτέ;
    Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση στο κτήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...