Translate

Καλώς ήλθατε...




Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011







Αυτό είναι το εργόχειρο με τις χάντρες ... Sophie μου ελπίζω να βρίσκεις κάποιο ενδιαφέρον σ΄ αυτό εμένα μου άρεσε πολύ γι΄  αυτό και το έκανα άλλωστε. αυτό είναι αυτό που τελείωσα πρώτο ...γιατί έχω κι ένα που το καημένο δεν το τέλειωσα ακόμη ...υπόσχομαι να το ανεβάσω αμέσως μόλις το τελειώσω...
Επειδή δεν μου άρεσαν οι έτοιμες δαντέλες έπλεξα εγώ μια να ταιριάζει, να  έχει ρόμβους και τέσσερα στρόγγυλα, σα λουλουδάκια. Πώς  σας φαίνεται?
Μαρίνα μου είμαι έτοιμη μόλις μου πεις...
Μάνια σ΄ ευχαριστώ πολύ αν έχεις κανένα καλό κεντηματάκι δείξτο μας...να πάρουμε καμιά ιδέα...
Αγγελική δεν σε φτάνω στις φωτο με τίποτα! δεν ξεχνώ την υπόσχεση σου...
Ρία μου  ναι! είμαι δικιά σου ! Πάθος μεγάλο! εντάξει με τη 2η διεύθυνση που μου έστειλες...
Γλυκιά μου Δημιουργία, με παρηγορείς γιατί στον περίγυρό μου Καμία δεν κεντάει στη μηχανή και νιώθω τελευταίος των Μηχανών...χι χι χι και χαίρομαι πάρα πολύ που επιτέλους κάποιος με καταλαβαίνει....γιατί αυτό το πάθος δεν περιγράφεται....
Μαγδαληνιώ μου και Kate θα σας δείξω τις κάλτσες που Δεν τέλειωσα ακόμη για να δείτε τι γίνεται με τις 5 βελόνες. Οι 4 είναι γύρω γύρω και  η 5η είναι αυτή που φλερτάρει μαζί τους...










Τα τελευταία είναι τα "τερλικάκια" που έλεγε η γιαγιά μου... Για όποιον δεν μπορεί να πλέξει με 5 βελόνες του έχω νέα ...υπάρχει ένα γκατζετάκι που χωρίς να ξέρεις πλέξιμο τα κάνεις όλα σκουφιά κάλτσες κασκόλ και ό,τι άλλο θες...
Αλλά τώρα είναι ήδη αργά και νύσταξα γιαυτό σας αφήνω γλυκιές μου και τα λέμε αύριο...Καληνύχτα σε όλες σας...

12 σχόλια:

  1. Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Ο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ξετρελάθηκα με το εργόχειρό σου! Ποιά χέρια φτιάχνουν τέτοια αριστουργήματα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tζένη μου δεν έχω λόγια, εξαιρετική δουλειά!!!!Είναι πανέμορφο!!!Και το σχέδιο αλλά και τα χρώματα είναι καταπληκτικά!!!!Ευτυχώς έφτιαξες δική σου χειροποίητη δαντέλα γιατί αν έβαζες του εμπορίου θα το κατέστρεφες δεν θα έδειχνε την πραγματική αρχοντιά και πολυτέλεια που έχει!!!!!Μπράβο σου είσαι χρυσοχέρα!!!!Σε επόμενη ανάρτησή μου θα βάλω και εγώ ένα κέντημα που το τελείωσα πριν λίγες μέρες, αν σε ενδιαφέρει πέρνα κάποια στιγμή από το σπιτάκι μου να το δεις σε κανά δυο μέρες το πολύ θα το αναρτήσω και θέλω τη γνώμη σου γιατί πόσες είμαστε τελικά που κεντάμε στη μηχανή μετρημένες στα δάχτυλα και όμως είναι τόσο όμορφη τέχνη!!!!Εγώ όπως και εσύ έχω μεγάλο πάθος με το κέντημα και το πλέξιμο γι'αυτό με κάποιο τρόπο πρέπει να έρθουμε σε επαφή δε νομίζεις;;;;;;Χα χα χα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Jenny μου!
    Γεια στα χέρια σου και στην υπομονή σου!
    Τι υπέροχη δουλειά! Το εργόχειρο με τις χάντρες, κόσμημα για καδραρισμα είναι!
    Και σε ευχαριστώ πολύ πολύ, επιτέλους είδα τι είναι αυτή η τεχνική με τις 5 βελόνες :)
    Περιμένω ανυπόμονα τις επόμενες δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ, τι ονειρεμένο εργόχειρο είναι αυτό!!!!!
    Με χάντρες ε; Και χειροποίητη δαντέλα... Χρυσοχέρα, παιδί μου, πώς να το κάνουμε...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που βρηκες καλε ακρη σ'αυτο το κεντημα? Ειναι σαν ζωγραφια και η δαντελα εξαιρετικη, του ταιριαζει γαντι.Μεγεια και οι καλτσουλες, ο,τι πρεπει για τα κρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΤΖΕΝΗ!!!!!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω, πω τερλίκια!!Τι μου θύμισες τώρα!!Μου έπλεκε η γιαγιά μου!!Είναι φοβερά!!Θα ήθελα να μάθω και εγώ κάποτε!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το ΘΑΥΜΑΣΙΟ εργόχειρό σου αλλά και συγχαρητήρια γιατί κέρδισες στο διαγωνισμό μου!!! Πάντα τυχερή!!! Στείλε μου τη δ/νση σου στο e-mail μου για να σου στείλω το δώρο σου. Πολλά φιλιά Τζενάκι μου και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Τζένη και καλώς σε βρήκα! Τι να πρωτοπώ καταρχήν με συγκίνησες πάρα πολύ με τα σχόλιά σου, από τα καλύτερα που έχω ακούσει σου το έγραψα ηδη!

    Βλέπω εδώ εργχόχειρα καταπληκτικά! Συγχαρητήρια θέλει πολύ υπομονή η βελόνα! εγώ έχω μαλώσει εδώ και χρόνια μαζί της, αλλά είμαι σε φάση που λέω να τα ξαναβρώ, διότι μου χρειάζεται!

    Συγχαρητήρια και για τη νίκη σου στο διαγωνισμό, είμαι και εγώ μέσα στις νικήτριες και το χάρηκα σα παιδί!!

    χαίρομαι που βρεθήκαμε θα τα λέμε
    φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητηρια για τα εργοχειρα σου !!εργα τεχνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το κέντημά σου. Φιλάκια (Αυτή η βελονιά σαν αστέρι πως γίνεται?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...