Translate

Καλώς ήλθατε...




Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

συνήλθατε? εγώ όχι ακόμη




Καλές μου φίλες
Δεν ξέρω  αν κι αυτό ήταν προγραμματισμένο από το ΔΝΤ,
δεν ξέρω αν οι πολιτικοί μας  τα έψησαν με τον χειμώνα και τον "λάδωσαν" να μείνει περισσότερο,
δεν ξέρω επίσης αν φταίει που αναφέραμε στο σπίτι μας καναδυό φορές τον φίλο μου τον
Κωνσταντίνο Μητσ.......(δεν το λέω ολόκληρο γιατί μετά θα χρειαστούμε ευχέλαιο!)
Πάντως κάτι πρέπει να φταίει....!
Δε λέω να συνέλθω! Μιλάω παράξενα , βήχω ασταμάτητα, βράζω, και έχω κι άλλα επίσης αξιόλογα στην προίκα μου.....Είπα λοιπόν να κάνω μια ανάρτηση τώρα που έβαλα τον πυρετό....για ύπνο και να΄ μαι....
Σας δείχνω το καμάρι μου ! Είναι το πουλόβερ του γιού μου , που πάει τόσο στα γκριζογάλανα μάτια του που με ξετρέλανε....Το νήμα είναι της Πεταλούδας και κάνει από μόνο του εναλλαγές που τελικά έδειξαν σαν σχέδιο κι όμως όχι δεν το έκανα εγώ αλλά έγινε μόνο του ...
Βέβαια το αποτέλεσμα δεν έτυχε, πέτυχε!
Δε συμφωνείτε?

15 σχόλια:

  1. Τέλειο το πουλόβερ.Και σίγουρα πέτυχε. Όσο για το άλλο, μου έβαλες ιδέες. Λες να την πάτησαν οι Έλληνες από καντεμιά; Ξέρεις, λόγω συχνής αναφοράς.....Λες ένα ευχελαιο να είναι αρκετό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mα πραγματικά στο κέντρο της μπλούζας, έχει σχηματισθεί σχέδιο!!! Καλοφόρετη και με υγεία!
    Γρήγορα σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πυρετός...πυρετός αλλά δεν κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια!!! Με γεια του παιδιού σου και περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα jenny! Ειναι φανταστικό το πουλοβερ, οσο για το σχεδιο ειλικρινα δεν εχω ξαναδει κατι παρόμοιο. Μπραβο καλή μου,σιγουρα και ο γιος σου θα ξετρελαθηκε, ενα ομορφο πουλοβερ φτιαγμενο απο τα χερακια της μαμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μπλουζίτσα υπέροχη αλλά το μοντέλο είναι φοβερό!! Περαστικά, να χαρείς το μικρούλι σου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά σας κυρία Τζένη, πολύ όμορφο το πουλόβερ. Καλή εβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι απλά πέτυχε! Υπέροχο!!
    Τωρα, όσο για τον ....... (ακατανομαστος) δεν τον ειδα να βγαινει σε κανα καναλι και να ευχηθηκε στη χωρα να παει μπροστα, ε; Μήπως το έκανε καλέ και μας έχει γριπιάσει όλους;;;
    Περαστικά σου Jenny μου, μία από τα ίδια και εγώ, ταλαιπωριέμαι μία βδομάδα τώρα. Αλλοι σηκωναν χαρταετους, εγω σηκωνα πυρετο.
    Ασε δε εκεινη την ατονία... λες και με πάτησε τρένο..
    Ξεκουράσου!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.....ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο είναι το πουλοβεράκι, Τζένη μου....
    Κούκλος θα είναι ο γιόκας σου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Jenny μου πολύ όμορφο το πουλοβεράκι. Τελικά αυτό που λένε μάθε τέχνη κι άστην κι άμα πεινάσεις πιάστην μας ταιριάζει γάντι. Και γιατί όχι! Ήταν όμορφες οι εποχές που η γιαγιά μου, μου έπλεκε όμορφα πουλόβερ και καζάκες. Ας θυμηθούμε πάλι εκείνες τις όμορφες εποχές! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγεια και με χαρα το πουλοβερακι, καλοφορετο.Γεια στα χερια και της μαμας Τζενης που φτιαχνει τετοια ομορφα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πλεκτό σου είναι φοβερό. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ με όλα τα γράμματα καφαλαία σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή και να φτιάχνεις τέτοια τέλεια εργόχειρα. Και να τα εκατοστήσεις τα πλεκτά σου. Όσο για το μοντέλο δ νομίζω να υπάρχει πιο όμορφο και πιο γλυκό. Περαστικά και να το χαίρεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tζένη μου πανέμορφο το πουλόβερ του γιου σου,τα χρώματα είναι υπέροχα και συνδυάζονται τέλεια!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο πουλόβερ πραγματικά!!! Αλλά και ο γιος σου γλύκας κι ας μη φαίνεται, είμαι σίγουρη! Όποτε ευκαιρήσεις πέρνα για παιχνιδάκι! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...