Translate

Καλώς ήλθατε...




Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Γύρισααααααααααααα!





Κούκλες μου γύρισα......
Το ξέρετε ένα τραγούδι του Βασίλη Καρρά με τον ομώνυμο τίτλο? εδώ  ταιριάζει!!!!!!
Πέρασε το καλοκαίρι....
Χάθηκε και αυτό όπως και τόσα άλλα και πραγματικά ούτε που το κατάλαβα.....
Και πριν καλά καλά το καταλάβω τι συμβαίνει ανακαλύπτω πως αρχίζουν τα σχολεία!
Ο γιος μου τρίτη δημοτικού και η κόρη μου δευτέρα λυκείου..... Το τρέξιμο ατελείωτο .....βλέπετε πρώτη φορά αργήσαμε τόσο να επιστρέψουμε από το κτήμα και μετά έπρεπε να πάμε ένα τριήμερο στο Βατοπαίδι Χαλκιδικής στον πεθερό μου που μας περίμενε και έτσι .....ακόμα λαχανιασμένη είμαι......
Μου έλειψε η παρέα σας ....το άτιμο το διαδίκτυο δεν το έχω και το καλοκαίρι.......θα περνούσα μούρλια αν είχα ιντερνετ εκεί......
Θα μπω να δω  τις δημιουργίες σας και από αύριο κιόλας θα σας δείξω τι έκανα κι εγώ......τι νομίσατε γλυκούλες μου πως καθόμουν?????? αμ δε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
πολλά πολλά πολλά φιλάκια σε όλες σας και θα σας επισκέπτομαι σιγά σιγά να δω τα επισόδεια που έχασα.....
Αχ πόσο μου λείψατε.........

10 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες και του χρόνου να είσαστε καλά .Καλό φθινόπωρο να έχεις, καλή και ευλογημένη χρονιά στα παιδάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς επέστρεψες και τώρα καλή προσαρμογή,έχεις φούριες ακούω,εκ διαμέτρου αντίθετες σχολικές υποχρεώσεις!
    Τζενάκι με το καλό και περιμένουμε ο,τι μας υποσχέθηκες...
    Φιλιά για δροσερό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την!!! Καλό χειμώνα και καλή αρχή στα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς όρισες και καλό φθνόπωρο να έχεις.
    Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την κι ας άργησε!!!Που είσαι βρε Τζενάκι όλο το καλοκαίρι;Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε!!!!!!!!!!Καλό Φθινόπωρο σου εύχομαι γεμάτο δημιουργίες και φαντασία!!!Φιλάκια!!!
    Θα τα πούμε και τηλεφωνικώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως την! Καλη προσαρμογή, καλη σχολική χρονιά και καλη δυναμη σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως ήρθες,καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου και καλό φθινόπωρο!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως την!!!!!!με το μαλακό τωρα. Ευχαριστω πολυ κ για το σχόλιο σου. Το φωτιστικο ηταν έτοιμο με καλώδιο εγω έκανα μονο ντεκουπαζ.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Τζένυ! Ήρθα από την Ν. Αφρική να σε γνωρίσω και να δω τα έργα σου! Πολύ όμορφο το μπλογκ σου! Πάω να το μελετήσω καλύτερα! Θα τα λέμε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονια!
    Περιμένω να δω τι δημιούργησες!
    Φιλιά πολλά χρυσοχέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...