Translate

Καλώς ήλθατε...




Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

πριν τελειώσουν οι γιορτές......

Αγαπημένες μου....
Εύχομαι να περάσατε όμορφα στις γιορτές, και να ξεκουραστήκατε λιγάκι....
Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω και πάντα καθυστερημένα κάνω αναρτήσεις.....
Τώρα λέω να ανεβάσω όσα έκανα Χριστουγεννιάτικα πριν φύγουν εντελώς οι γιορτές......χα χα χα!!! 
για πες τε μου πώς σας φαίνονται????



αυτό είναι ένα πλεκτό δεντράκι με το βελονάκι στολισμένο με τα δικά του στολίδια πλεκτά κι αυτά με το βελονάκι.....έχει και μια υποψία χιονιού......



Τα ξέρετε βέβαια τα καραμελένια μπαστουνάκια .... εγώ τα έκανα πλεκτά με το βελονάκι, την αιώνια αγάπη....



Ω! κι αυτές οι μπαλίτσες.......τι όμορφες που είναι .....και η κατασκευή τους ήταν πραγματικό παιχνιδάκι.....πολύ ευχάριστη ενασχόληση.....μετά δε που τις στόλισα κιόλας έγιναν φαντασία περιπέτεια πολύ όμορφα πέρασα είναι αλήθεια......
πείτε μου τη γνώμη σας......φιλάκια.....
Α! έρχονται κιάλλες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις....τι πειράζει που θα ξεστολίσουμε το δέντρο? μήπως ήμουν ποτέ μέσα στα χρονικά πλαίσια? πάντα στο παραπέντε δεν λέγομαι εκπρόθεσμη.....χα χα χα!!!
Και κάτι άλλο. τα σχεδιάκια δεν είναι της φαντασίας μου. τα πήρα από το youtube που είχε οργασμό δημιουργίας από τέτοια πραγματάκια.....

16 σχόλια:

  1. Καλή και δημιουργική χρόνια να έχουμε και γεμάτη υγεία! Καθόλου εκπρόθεσμη δεν είσαι! Ακόμα γιορτές έχουμε και όλα στολισμένα είναι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σ' ευχαριστώ πολύ! με παρηγορείς! εγώ είπα θα γελάνε τα κορίτσια....και πραγματικά εύχομαι να είναι καλή η χρονιά για όλους μας!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Τζενούλα με υγεία, χαρά και δημουργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά και σε σένα γλυκιά μου και υγεία και χαρά και ευτυχια και ό,τι επιθυμείς...

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα είναι Τζένη μου ειδικά οι μπαλίτσες είναι υπέροχες!!!Φιλάκια!!!
    Υ.Γ.Έλαβες το μέιλ που σου έστειλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Σοφούλα μου! κι εγώ με τις μπάλες το ευχαριστήθηκα! όχι κουκλίτσα μου δεν το πήρα το μέιλ αλλά.....ο στόχος επετεύχθη.....κατάλαβες!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά. Υπέροχο το δεντράκι σου και τα στολίδια. Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Νάσια μου! καλή χρονιά και ευλογημένη σε όλους μας.....

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφα τα πλεχτα στολιδακια σου εστω και εκπροθεσμα..η προσπαθεια μετραει .. θα υπαρχουν και για τον επόμενο χρονο... ΚΑΛΉ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΈΧΕΙς με υγεια με αγαπη και πολλα χαμόγελα... φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά και εύχομαι ό,τι καλύτερο για όλους μας.....χαρά και υγεία.....

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ καλή χρονιά και σε σένα γλυκιά μου με χαρά και ευτυχία....

      Διαγραφή
  7. ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ κουκλίτσα μου! να είσαι καλά και το 2015 να σου φέρει ότι σου αρνήθηκε ο προηγούμενος χρόνος.....

      Διαγραφή

  8. Χρόνια πολλά Τζενη μου με υγεία .Οι μικρές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου είναι τέλειες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου. αχ αυτή η υγεία! πόσο πολύτιμη είναι.....δεν υπάρχουν χαρούμενες ευχές χωρίς αυτήν,,, και σε σένα ευλογημένη και δημιουργική χρονιά εύχομαι.....

      Διαγραφή

η γνώμη σας μετράει...