Translate

Καλώς ήλθατε...




Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ο ψυχοθεραπευτής μου....





Αγαπημένες μου γεια σας...
Σήμερα θα σας δείξω το αποτέλεσμα της ψυχοθεραπείας μου...Τόσο στρίμωγμα τόσον καιρό, κάτι έπρεπε να γίνει να ξεσπάσω κι εγώ...Και τί καλύτερο από το πλέξιμο? Ναι λοιπόν! έτσι κι αλλιώς ο Νοέμβριος είναι ο κατεξοχής μήνας του πλεξίματος....Πήρα κι εγώ τα μαλλιά και ....σαν πολλά ήταν βρε παιδάκι μου....τι να κάνω? έκατσα κι έκανα ένα ξεδιάλεγμα ανάλογα με τα χρώματα και το πάχος του νήματος και τα ταξινόμησα όπως μπορούσα καλύτερα και τα έβαλα μέσα σε μια μεγάλη καλαθούνα που έχω ώστε να τακτοποιηθούν. Όμως  έβαλα ξεχωριστά τα περισσεύματα και ...να μου ήρθε η έμπνευση...λέω δεν φτιάχνω κάτι μ΄ αυτά να τα αξιοποιήσω? Τι λέτε δεν είναι όμορφα?





10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και μην νομίσεις ότι μόνο εσύ έχεις .....ψυχοθεραπευτή.
    Όλες έχουμε τον προσωπικό ψυχοθεραπευτή μας.χα χα
    Φιλιά και ασφαλώς, καλή συνέχεια της ψυχοθεραπείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα περισσεύματα τα αξιοποίησες τέλεια και με ωραίους συνδυασμούς... Μπράβο σου!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι Τζένη μου καλά και έχουμε τις δημιουργίες μας και ξεθυμαινουμε.Τα πλεκτά σου όμορφα και πρακτικά ούτε και φαίνεται ότι είναι πλεγμένα από υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η καλύτερη ψυχοθεραπεία!!!Και ανέξοδη και χωρίς ραντεβού!!χαχα!!!Ολες τον ίδιο ψυχοθεραπευτή έχουμε!!!Καλή εβδομάδα Τζένη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ δημιουργικός ο ψυχοθεραπευτής! Εμένα επειδή δεν πιάνουν τα χέρι αμου το έχω ρίξει απλά στο blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλά κάνεις. Και εγώ
    το ίδιο κάνω. Πολύ όμορφα και πρακτικά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!Πανέμορφες οι θηκούλες για το κινητό και το τσαντάκι τέλειο!Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη συνέχεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανέμορφη ψυχοθεραπεία!!!Μπράβο σου Τζένη!!Κι εγώ ακολουθώ την ίδια κυρία!!!Πέρνα να δεις και τις δικές μου θηκούλες για κινητά!!! χα χα χα!! Τι κάνει κανείς στα δύσκολα!!!φιλάκια πολλά γλυκιά μου και σιδερένιος ο καλός σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυρία Τζέννη μου,Πόσα Μπράβο να πω δεν ξέρω?Συγχαρητήρια και σας εύχομαι με τη βοήθεια του Θεού να συνεχίσετε όχι μόνο τα υπέροχα πράγματα που κάνετε αλλά και τα ωραία λογάκια για το Θεό που μας λέτε.Χαιρετίσματα στο Παρασκευουλίνι μου,στο Χρηστάκη,στον κύριο Γιώργο,στον παππού Χρήστο και στη γιαγιά ΣΟΥΖΥ ΤΡΩΣ ΧΑΧΑΧΑ τι ωραια περασαμε στην Κατερινη πω χαχαχαχαχααχα.Κατερινη(Μεθωνη αλλα και σκοτεινα που νταξει δεν πηγαμε αλλα ξερετε τι εννοω).....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...