Translate

Καλώς ήλθατε...




Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ευχαριστώ






Για όλους αυτούς που πήραν τη θέση των αδερφών που δεν υπήρχαν και μου στάθηκαν στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου, έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ ....γιατί το ευχαριστώ δεν είναι υποχρέωση είναι ανάγκη.... Στις δύσκολες στιγμές, γνωρίζει κανείς αυτούς που έχει δίπλα του , και , σού έρχεται να κλάψεις για αυτούς που περίμενες και δεν ήρθαν και να χαρείς με αυτούς που ήρθαν χωρίς να το περιμένεις....Τώρα , είμαι ακόμη πολύ μουδιασμένη....όταν όμως περάσει με το καλό η καταιγίδα , θα πληρώσω στον καθένα ό,τι του αξίζει.....και δεν θα δυσκολευτώ με το ποσόν γιατί ο καθένας μόνος του καθορίζει την τιμή του.... 
 Μάγδα.......ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ..................
Αγαπημένες μου φίλες, 
δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να αναρτήσω πάλι , κάτι  γιατί η κατάσταση είναι περίεργη και δεν γνωρίζω την έκβαση ακόμη .....όμως πραγματικά με ανακουφίζει η όποια επαφή έχουμε και περνάω από τα σπιτάκια σας έστω κι αν δεν αφήνω σχόλιο...Σας ζητάω μόνο μια χάρη...Κοιτάξτε στα μάτια τους αγαπημένους  σας και πέστε τους πόσο πολύ τους αγαπάτε...ίσως να μην έχετε ξανά αυτήν την ευκαιρία....Ίσως αύριο να είναι πολύ αργά....


14 σχόλια:

  1. Kάποτε σκέφτηκα πως "αυτό" που μου έτυχε ήταν για να γίνω καλύτερος άνθρωπος!
    Ήταν η ευκαιρία μου να εκτιμήσω αλλιώς τη ζωή, τους γύρω μου, το Θεό...
    Καλή δύναμη ότι και αν πολεμάς!!! Τώρα ζεις τη δική σου ευκαιρία! Να'ναι περαστικά όλα τα δυσάρεστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν γνωρίζω το πρόβλημά σου που φαίνεται να είναι σοβαρότατο,εύχομαι όμως ο Θεός να σου δώσει δύναμη και κουράγιο να συνεχίσεις και μεγαλοθυμία να συγχωρήσεις τους αδύναμους(γιατί αδυναμία ανάληψης ευθυνών είναι η αποχή) που σε πλήγωσαν με την στάση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζενακι μου στεναχωρηθηκα με αυτα που γραφεις.Ευχομαι κοριτσι μου οτι και να ειναι αυτο που σε εχει πληγωσει τοσο πολυ να περασει οσο γινετε γρηγοροτερα και πιο ανωδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζενη, με τρομαζεις...
    Ευχομαι οι δυσκολες στιγμες να περασουν συντομα!
    Φιλια
    Μαρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. jenny,ελπίζω ναχεις καλά νέα!έχεις δίκιο,δίνουμε σημασία στα καθημερινά και ξεχνάμε τις αξίες της ζωής!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζενάκι, αναστατώθηκα μ' αυτή σου την ανάρτηση αλλά, δεν καταλαβαίνω.... Τι δυσάρεστο σου έτυχε, καλή μου; Εύχομαι να περάσει γρήγορα και να ξεχαστεί!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζενη σου ευχομαι να ξεπερασεις οτι περνας και μην ξεχνας, οτι μας πονα μας κανει πιο δυνατους!!
    Ευχομαι να τα πουμε συντομα παλι!!!!

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι όλα να πάνε καλά...και συντομά να είσαι πάλι κοντά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζενάκι εύχομαι οτι σ αναστατωσε νάναι περαστικό
    ομολογώ οτι ανησυχώ.
    Φιλιά και Καλή δύναμη για ο,τι κι αν περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζένη μου τι είναι αυτό που διαβάζω, τι περνάς κορίτσι μου? Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην είναι τίποτα σοβαρό...κουράγιο και δύναμη σου εύχομαι και μην μας ξεχνάς, η σκέψη μου θα είναι διαρκώς μαζί σου.
    Τζενούλα μου σ' αγαπω πολύ και θα περιμένω να ακούσω καλά νέα...
    Μέχρι τότε σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου για ότι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις Τζενάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν σε γνωριζω, μολις τωρα σε ανακαλυψα ακολουθωντας το λινκ σου απο το μπλογκ μου
    ομως στεναχωρεθηκα με αυτα που διαβαζω γιατι με οδηγουν σε ανθρωπινη απωλεια που απευχομαι να ναι αληθεια
    θελω να σου πω ότι και αν συμβαινει να εισαι δυνατη αλλα και να ξεσπας οσο μπορεις
    το μεγαλυτερο κακο το παθαινουμε απο αυτα που κλεινουμε μεσα μας
    επαθα και εμαθα! δεν ειναι αναγκη να παθει κι αλλος για να μαθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το τρέξιμο της δουλειάς το καλοκαίρι και ασφαλώς τις φθινοπωρινές ιώσεις, τώρα κατάφερα να περάσω από 'δω... Απ' ο,τι κατάλαβα, πέρασα σε άσκημη στιγμή, αλλά να ξέρεις πως πάντα, όσο σκοτεινά κι αν νομίζεις πως είναι γύρω σου, πάντα εκεί κάπου θα υπάρχει ένα χέρι να σου δώσει κουράγιο...
    Την αγάπη μας κ' τα φιλιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 彡♡°
    Desejo que você consiga superar o que te faz triste e que as bençãos de Deus derrame sobre você e sua família.
    Boa continuação da semana.
    Beijinhos de sua amiga brasileira.
    Brasil
    ¸.•♫°`♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...