Translate

Καλώς ήλθατε...




Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

βραβειάκι....


Η δημιουργική και ταλαντούχα Kate από το lab of the roof και η μαστόρισσα στα κοφτά αριστουργήματα Σοφία από το Sophie's paradise  μου χάρισαν αυτό το βραβείο....και η Σοφία μας εξήγησε πως τα δέντρα συμβολίζουν , την οικογένεια , την παρέα  και το δέντρο της ζωής... Τέτοια κορίτσια με τέτοιες επιδεξιότητες πώς να μην θέλετε να τις γνωρίσετε όσοι δεν τις ξέρετε?
Όοοοοοχι  καλέ μην παραξηγηθώ κιόλας !!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν σας τις προξενεύω...........
Να τις επισκέπτεσθε λέω μόνο γιατί σίγουρα κάτι θα πάρετε.......Είναι πολύπλευρες προσωπικότητες και όπως ξεδιπλώνουν τις εμπνεύσεις τους είναι να τις καμαρώνει κανείς και νιώθω τόσο τυχερή που τις βρήκα....


Τώρα τόσο που χάρηκα εγώ να μην το χαρίσω κάπου να χαρούν κι άλλες φίλες μου ?
Χαρίζω αυτό το όμορφο βραβείο λοιπόν

στη Κατερίνα             Δημιουργία
στη Χαραυγή              Χαραυγή
στη Φιλία                   Filias craft
στη Αγγελική             Pour Angelique
στη Μαγδαληνιώ      Μαγδαληνιώ δια χειρός
στη Χριστιάνα          Χειροτέχνημα - handmade
στη Σωσώ                  Parakelsoscooks
στη Χαρά                  Κάντο μ΄ αγάπη
στη Χαρά                  art with no limits
στη Pyroessa           Pyroessa handmade
στη Ρένα                   Έργα χειρός
στη Ελένη                 Spirit of fantasy
στη Σοφία                 Χειροποίημα
στη Ελενα                 Follow Elena's fairytale


η αλήθεια είναι πως πήρα φόρα και γράφω , γράφω, αλλά εντάξει φτάνει γιατί πρέπει να τελειώσω και τη φούστα που κάνω στη μαμά μου. Τέλειωσα με το πατρόν και πρέπει να κόψω το ύφασμα...να μπει κι αυτό στη σειρά. Τα βράδυα φτιάχνω ένα κασκόλ για τον καλό μου μόνο που το ζήτησε μαύρο και άραχνο ! Τι να κάνουμε! έτσι το θέλει το γλυκό μου αγόρι....
Αυτά γι απόψε φιλαράκια μου ...
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και ....τελικά δεν με βολεύει να απαντάω σε κάθε σχόλιο ξεχωριστά κάτω στο χώρο των σχολίων....Θα συνεχίσω με το δικό μου μαζοχιστικό τρόπο να σας ευχαριστώ όλες μαζί στην ανάρτησή μου κάθε φορά γιατί όσο κι αν ακούγεται τρελό, το θεωρώ πιο γλυκό και πιο προσωπικό......

ΧΑΡΑ!!!!!!!!             ΧΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!


Με μεγάλη μου χαρά θα ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τη Χαρά που μου έμαθε και κατάφερα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
να βάζω δεξιά τα βραβειάκια μου και ό,τι άλλο θελήσω! Ζήτωωωωωωωωωωωωωωωω!
Τα κατάφερα ευχαριστώ Χαρά μου......

12 σχόλια:

  1. Τζένη, Τζενάκι!!!!
    Σ' ευχαριστώ για το βραβειάκι και που με σκέφτεσαι κάθε φορά!!
    Τα κορίτσια τα ξέρω, όντως είναι φοβερές!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήρθα να παραλάβω το βραβείο μου! και είμαι η Σοφία χαχα!!
    ευχαριστώ πολύ
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζένη, επιτέλους εμφανίστηκε η ανάρτησή σου , μαζί και το βραβείο. Το παίρνω και θα το αναρτήσω, λίαν συντόμως. Και κοίτα , τις δουλειές με ...μέτρο. Μην μας πάθεις υπερκόπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζενάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, θα γράψω και το όνομά σου, να φαίνεται πως μου το έδωσες και εσύ....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζενάκι να το χαίρεσαι το βραβείο σου και σου εύχομαι να αποκτήσεις πάρα πολλά γιατί τα αξίζεις πραγματικά!!!!Και σιγά σιγά τις δουλειές καλά σου λέει η Σωσώ χα χα χα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα φιλενάδα!!!όποτε έχεις χρόνο πάρε τηλέφωνο να τα πούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα τέτοιο βραβείο απο ανθρώπους που εκτιμάς,έχει ιδιαίτερη αξία!
    Τζενάκι σ ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ σύντομα.
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Jenny μου σε ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα και γλυκά σου λόγια!
    Συγχαρητήρια σε όλες τις κυρίες που το μοιράστηκες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Jenny μου σε ευχαριστώ για το γλυκό σου βραβείο!! Συγχαρητήρια για όλα αυτά που καταφέρνεις καθημερινά!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Jenny Μου ειλικρινά μας σκλαβώνεις με αυτά που γράφεις!!Ειλικρινά σε ευχαριστούμε πολύ,είσαι πολύ γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζένη Τζένη χαχα μου έδωσες βραβείο ευχαριστώ πολύ, αλλά το είδα μόλις ήρθα να σου δώσω εγώ!!
    πάρε και δύο βραβειάκια από μένα και πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αργησα Τζενακι, αλλα ηρθα με χαρα για την τιμη που μου κανεις.Να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...