Translate

Καλώς ήλθατε...




Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονιά ....


Καλή χρονιά κι ευλογημένη εύχομαι σε όσους περάσουν από το σπιτάκι μου και σε όσους με αγαπούν....αλλά προπάντων τις καλύτερες ευχές μου δίνω σε όσους με αντιπαθούν και αδιαφορούν για την ύπαρξή μου....(γιατί αλλιώς τι διαφορά θα είχαμε από τους Φαρισαίους?!)



Γεια σας ........τι μου κάνετε?
Εγώ είμαι καλά και λόγω της κακής μου επίδοσης στη φωτογραφία δεν έκανα ανάρτηση τόσον καιρό.... Εχθές τα φωτογράφησα κάποια πραγματάκια και θα σας τα δείξω....
Αυτά είναι τα γαντάκια χωρίς δάχτυλα που μου ζήτησε η μικρή μου μιας και τα είδε κάπου και της άρεσαν....Και εγώ τα είδα να κυκλοφορούν αλλά έκανα το κορόιδο.....χα χα! Όταν τα ζήτησε όμως....τι να έκανα ...τα έκανα....πώς σας φαίνονται? Τη ρομαντική μου νότα την έβαλα στο λουλουδάκι και στο κορδελάκι δεν άντεξα...αυτά τα μοντέρνα τα ξερά σχέδια δεν μου αρέσουν είναι η αλήθεια.....
Σας φιλώ και θα τα πούμε συντομότερα.......














13 σχόλια:

  1. Τζένη καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!!!!!!! πανέμορφα τα γαντάκια σου και όσο αφορά τα λόγια σου προσωπικά εγώ δεν θα άλλαζα ούτε το κόμμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζένη μου πανέμορφα και πολύ ρομαντικά τα γαντάκια της κόρης σου!!Το λουλουδάκι πανέμορφο!!Μπράβο!!!Φιλάκια και πάρε κανένα τηλέφωνο όποτε μπορείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους
    Ποιος σε πείραξε κούκλα μου?
    Άσε τους να γκρινιαζουν και να αδιαφορούν... να μη χαλάς την ώρα και τη διάθεση σου εσύ!!
    Το 2013 δε θα τρέφουμε πια τους κατωτερισμούς των άλλων, φτάνει!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    τα γαντάκια είναι super!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμμ, σωστη η τοποθετηση σου, εγω βεβαια δεν νομιζω πως ειμαι τοσο μεγαλοψυχη...
    τα γαντακια ειναι τελεια, σαν καραμελιτσες!!!μπραβισιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζενη μου καλή χρονιά και ευτυχισμένη με πολλές πολλές χαρές και καθόλου λύπες.Πολύ όμορφα τα γαντάκια σου και πραγματικά η κορούλα σου θα πρέπει να είναι υπερήφανη για την χρυσοχέρα μαμά της!Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πολυ χαριτωμενα και κοριτσιστικα!!!με βελονακι τα εκανες?και η λεπτομερεια του λουλουδιου κανει τη διαφορα!!! μες οχι στα παιδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γαντάκια είναι πλεγμένα με βελόνες και τα λουλουδάκια και το ροζ τελείωμα με βελονάκι...το κορδελάκι είναι...τσαχπινιά...χαίρομαι που σου άρεσαν...

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαριτωμένα γαντάκια.... Ασφαλώς θα της άρεσαν πολύ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα τα γαντάκια της κόρης σου!Και η λεπτομέρεια με τα λουλουδάκια υπέροχη!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκούλικα τα γαντάκια σου, αν και πάντα έχω την απορία πώς μπορούν να ζεστάνουν τα χέρια αυτού του τύπου τα γάντια, όταν τα δάχτυλα μένουν εκτεθειμένα... Χαχαχαχαχα... Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Luvas extremamente femininas e delicadas... amei!
    ¸.•°♡♡⊱彡
    BOM DIA!
    Beijinhos do Brasil.
    ░♡░♡░

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικός ο χρωματικός συνδυασμός!!! Τα κάνει να φαίνονται τόσο ρομαντικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. JENNY MOY ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΑΝΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...